Колко съм велика

Прекарах последните четири дена на Балкански Винен Форум- много полезно за нашите балкански души и вина начинание, което събра:

– над 400 вина от

– 9 страни (когато стане въпрос за вино и Словения, и Унгария се броят за балканци) и

– 19 изключителни винени професионалисти от цял свят в качеството на жури, разпределени в 3 съдийски панела, които дегустират вината на сляпо до последния момент.

Панелът, в който участвах аз дегустира 119 вина за два дена (т.е. не всички вина са дегустирани от всички съдии).

Много 9-ки се насъбраха нещо …

Отделно от това, всяка вечер беше съпроводена от още много други вина, така че не съм сигурна колко точно ми се събраха, знам само, че днес ми предстои дегустация, на която гледам с лек уплах и несигурност дали ще съм в достатъчно добра форма да я понеса.

Гореизброеното е много важно, за да можете да схванете магическата сила на моето влияние. Донякъде, разбира се, защото принципно тя е необхватна. Та, завъртам се значи събота и неделя из залите на изложението и чувам как хората от една българска изба казват, че еди-кое си тяхно вино не е отличено с медал (или трофей, не дочух съвсем), защото сигурно Яна Петкова го била порязала.

Уау.

Уау.

Знам, че достойната реакция на такава болна мисъл е подминаване с мълчание, че и с разведрителен смях, и препращане към консултация с психиатър, обаче не става дума за това. Става дума за това, че аз мога да влияя на хората и на техните мисли и действия. От разстояние и телепатично. На 18 разумни, изградени до най-високата възможна професионална степен, човешки същества.

Праим магии ‘секви. И бели, но повече черни. Работя и с по-големи групи, както става ясно от по-горния случай.

Обадете се.

7 responses to “Колко съм велика

  1. Интересна статия, моля бъдете по-конкретна …кои хора и от коя изба…иначе звучи като изявление на бг политик „някой си…. казал нещо си…за някой си…“
    Бъдете здрава!

    • Това не е никаква статия и не съм длъжна да съм конкретна. А иначе, тези, които са го казали, и го говорят непрекъснато, са наясно кои са. Обожавам хора с имейли от рода на nqkoisi да ме приканват към конкретност.

  2. Пост, есе, словоизлияние, статия…наричайте го както поискате, това е вашият си блог и сте в правото си да пишете каквото пожелаете. Просто ми стана интересно и реших да попитам, не мисля, че го направих нелюбезно…
    Запазвайки анонимността им, това което пишете остава разбираемо само за Вас и „онези които са наясно кои са“, останалите оставаме непросветени и трябва да гадаем.
    А конкретността е хубаво нещо по принцип, не мислите ли?
    Всичко най-хубаво от мен!

    • И да, и не. Идеята ми беше не да соча с пръст конкретни хора (защото те пък имат право да си говорят каквото си искат за когото си искат, нали..), а само да споделя смешна случка, която за пореден път показва какви отчайващи комплексари могат да бъдат българите понякога. Пишете ми мейл и ще ви кажа за кого говоря.

  3. Благодаря, ще се възползвам

    • Скъпи ми Някоиси,
      Вие се оказахте по-голяма клюкарка от петстотин жени накуп. Защо ли не се изненадвам…

      • Niakoisi

        ????? това си е някаква ваша теория на конспирацията ли?
        Шокиран съм, бъдете здрава!

Вашият коментар

